Töntig Lista.

"Oh cant you see that im trying, now im stuck in the sand.
Dont talk to me like im stupid, your'e the dumb one.
Oh why,  oh why they keep on asking, they'll never understand.
Oh i just cant be  botherd"




Vad gjorde du kl 08 imorse: Då sov jag gott.

Vad gjorde du för 15 min sedan:  Letade efter lyricsen till en grym låt.

Det sista du sa högt: Men vad är det frågan om Caisa!?

Det senaste någon frågade dig: När är det okej att jag kommer på lördag?

Vad har du druckit idag: En naturdiet.

Vad var det senaste du åt: Igår då, Rost fralla.

Vad var det senaste du köpte: En ansikts creme

Vad är det för färg på din ytterdörr:
 brun

Vad är det för väder hos dig nu: Det är soligt men kallt.

Godaste glassmaken: Ben & Jerrys brownies.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet inte..

Sover du tungt: Nej.

Drömmer du mardrömmar: periodvis.

Trivs du med ditt jobb: Nej.

Favoritklädsel:
 leggins och stora tröjjor.

Favoritlåt just nu: Everlast - Friend

Vad ser du om du tittar till höger: En loka flaska.

Vad gör dig glad just nu: Mina underbara vänner, Min familj , Musik och Hundarna.

Vad ska du göra härnäst: Ut och promenera.

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: Jag känner mej på bra humör! Today is a good day.

Favoritgodis: Chocklad!!! Punch kottar.

Kläder just nu: Grå pyjamas bralla o ful rosa tisha.

Höstplaner: Få ordning o fint hemma.

Hur många kuddar sover du med: i sängen har jag 10 , men sover med 2-3.

Spelar du något instrument: Nej då, önskar att jag spelade trummor.

Morgon eller nattmänniska: Svårt, det är så olika det där.

Vad är viktigast för dig: Att min familj o hundarna och mina vänner har det bra!

Är du kittlig:
Aa, men jag blir jävligt förbannad om någon ens försöker, so dont!

Snarkar du: näe

Stjärntecken: Skorpion.

Äckligaste insekten: allt som flyger och kryper.

Längtar du mest efter just nu: Oj, det är så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0