SurFia.

Jaha, gissa hur pigg jag är då?

Har just jobbat , 7-12 idag , så bara 5 timmars pass.
Men igår jobbade jag 7 - 17.30.
Jävligt jobbigt, hade tänkt lägga mig o vila igår direkt när jag kom hem, men ... Då skulle hundarna rastas, golvet städas ( har 2 löp tikar här hemma)  disken diskas..
Sen , satt jag mig framför tvn, och blev kvar där under kvällen, förutom hund promenaden senare.
Men hur som hellst, sovit dåligt som fan de senasta dagarna.. ca 8 timmar på två nätter,
det funkar liksom inte för mig.
Har redan så lite krafter.
Bla bla gnäll o gnäll.. det är så synd om mig osv.


Nu får jag ge mig! Mitt eget fel. Ja jag ska bli lite mer glaaaaaaaaad!


Hundkurs ikväll, och sovahurlängejagvilldag imorgon. Eller så länge hundarna tillåter vill säga ;) Sen en sväng till medlefors. AWWWWesome.
Jag ska bli förskole lärare, eller lågstadie lärare. det är bestämt.
Kan hända at jag ändrar mig, det gör jag ifta! Men nu känns de rätt!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0