Stand by me..

Sitter ute i solen som inte hunnit bli för varm ännu, rätt skönt faktist! Ska passa på att ta hundarna på en långis medans man fortfarande kan vara ute i solen ,  Jag är ju så känslig ;p
Tycker det är jobbigt när det blir för varmt. Känner mej bara obekväm.
Men samtidigt så älskar jag sommaren , det gör jag. Men, just nu lockar hösten mest.
Alla fina färglada löv, och när det blir mörkt och mysigt på kvällarna.

Igår var Maria här , hon kom hit kring 5 tiden , sen gick jag in till stan, hon cyklade för jag hade ju min super hoj inne i centrum, sen stannade vi till på subway och åt en macka, jag tog en med veg biff o stark sås! mmmuums :) Satt jävligt fint , vi pratade om mat hela vägen in till stan, gissa om vi var nå hungriga!
Sen for vi en sväng på hemmakväll o hyrde trubbel i paradiset, som faktist var en jävligt bra och rolig film. Rekomenderar den! :)
Hade självklart lite karra o popcorn till de. Fan vad längesen jag åt popcorn, det är ju super gott!! :)
Och inte alls lika onyttigt som godis :) Det gillas!
Sen efter filmen drog vi in till stan och kollade in lite fulla människor, och önskade att vi var dom.. typ..
Kände verkligen ett otroligt festar sug.. Men. Blir inbget av ännu. Jag hr ju satt ett mål, typ.. :P
Hade en super trevlig kväll iaf, trots en grymt otrevlig huvudvärk. SOmnade kring tolv , steg upp vid halv tio. Sovit som en stock! :)

Ne , men .. hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0