Skulle vilja..

Jag skulle vilja ha, skulle behöva, ska ha det här någon dag.






Lucas och Peytons kärlek, så fint. Jag är så avundsjuk. Hur kan det komma sig att man blir så avundsjuk på någonting som inte ens existerar? Eller, det gör det säkert.. hos någon.
Men jag har aldrig upplevt , eller sett något så vackert som deras kärlek.

Nästan så att man vill gråta lite.. Ja, jag är för tillfället stans största mes.
Jag gråter ju åt allt annat , så varför inte åt deras kärlek också?

Jag gråter till precis allt! 
Om det är ledsamt , fint eller kul , jobbigt , om ett djur eller barn är sjukt eller skadat eller tillomed blivit friskt eller om jag blir för arg och rök sugen, så gråter jag.
Extremt känslig.
Igår och idag grät jag nog till ett ex antal tv program,
även fast jag inte följt med i någon utav dom speciellt, förutom one tree hill då.
Där gråter jag jämt.

Nej, nu ska jag göra mat, gråta lite till sen vila.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0