Mörket.


Ligger i min säng och myser, dator och tända ljus och deppig Musik. I like.
Har känt mig mörkrödd de senaste dagarna, och jag brukar faktist inte göra det.
Men nu har det faktist känts obehagligt.
Jag gillar det inte. Jg tycker inte om att vara rädd.

Jag kanske bara håller på att bli tokig?

Jag har lite dåligt samvete för saker som hänt, och saker jag gjort.
Dax att ställa saker till rätta, eller så gott som det går.
Livet börjar nu, och jag älskar att tänka på det som kommer.
Det gör mig glad. Önskar det gjorde dig glad också.

Sov gott alla som finns i mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Micaela

Man kan bli extra rädd när man är, ja du vet;)

2010-08-17 @ 11:47:46
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0