God Natt!

Klockan är nu 00.43 och jag kan inte riktigt sova.
I mitt huvud snurrar det runt för mycket nu.
Kan ju säga att det är mycket som händer, som jag tyvär inte kan dela med mig utav just nu.
Jag kan tyvär inte svara på om det är något jag vill få ogjort eller inte.
Men jag kan säga att jag önskar att det vore enklare.


Men. Vad i livet är enkelt egentligen????


Idag har jag jobbat, och i helgen.. och hela förra veckan..
Sen jobbar jag hela den här veckan, och helgen. Jag orkar inte, förstår ni det?
Men , det är ju pengar! Då kanske jag snart kan köpa mitt hus på landet, min häst gård.


Jag tänkte jag skulle köpa någon utav dom här, och sen flytta de till Ostvik,
ja mena det kostar säkert bara några miljoner.
Har jag lätt råd med!










Det blir nog bra. Sen ska jag ha en masa hundar o hästar o ungar där! Möjligtvis någon katt och kanske en liten gris? Och en eller två ankor som struttar runt på gården :)

Jag längtar efter framtiden.



Kommentarer
Postat av: micaela

Jobbigt att du krockar i tankarna så mycket:( Hoppas det blir lättare för sig snart..



Den där översta bilden, det vita huset, det var inte tråkigt;)

2010-08-03 @ 11:28:57
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/
Postat av: Micaela.

Jag tror det beror lite på vilken man köper, finns ju olika!:)

Jag skulle gärna ha 2,då skulle den andra vara en liten som du har.

2010-08-04 @ 11:36:38
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0