Dagens.

Stal en sån hära grej av min bror.


Dagens vill ha: De snygga kängorna från Scorette eller de svart röda Adidas från scorette. (eller båda?)
Dagens klädsel: Svart genomskinlig tröja , gråa tjocka strumpbyxor stickad grå halsduk.
Dagens frisyr: Oborstad knut på huvudet.
Dagens händelse: Öh? Torkade ut köks skåpen och mublerat om lite?
Dagens låt: Angus & Julia Sone - Just a boy
Dagens planer: Endast sängen med en bok! Klockan är ju 1.
Dagens dummaste: Rostade mackor med Oboy.
Dagens sjuka: Mina tankar.. höh..
Dagens drog: Vatten, faktist. Har varit sjukt törstig hela dagen.
Dagens roligaste: När jag städade imorse och lyssnade på BRA musik, då mår jag otroligt bra!
Dagens favorit: Har så många.
Dagens köp: Ansikts creme. 
Dagens humör: fuck off..
Dagens ord: Är du dum i huvudet?






Så, som nu ser har min dag varit otroligt händelserik. Nöt.
Naaet. Men imorgon så, ska jag hänga med Micaela o Sara en sväng på stan, men de suger att vara nere på stan när man är såhära otroligt fattig.

Men sen, så har vi lördag, i love it. Då blir det middag ute med mina fina tjejjor Micaela , Maria och Marcela.
Sen ska dom ut o festa, jag hänger nog med. Men tror det blir nyktert för min del. Känns så nu iaf.
Längtar iaf som tusan, har varit så isolerad på senaste, har jobbat, hängt med hundarna, städat diskat o tvättat de senaste två månaderna typ.
Ingen överdrift då inte.  Mer späning än så har jag inte haft , o de suger. Ännu en kass sommar har passerat.


Snart ska ju jag och Mathias byta rum, Oj vad jag längtar till att inreda mitt nya stora rum!!
Ska målas vitt, allt ska vara vitt, jag älskar när det är vitt. Det är fressssch!!
Sen så blir det så kul med all dekoration, man kan ha alla slags färger på blommor , ljus , tavlor , sängkläder osv!

Hoppas det blir en liten resa till ikea nu i slutet på aug, eller hoppas att jag har råd kanske man ska säga.
Jag ska tala om för er att denna månad har jag utgifter och räkningar för över 10.000, och då har jag inte ens räknat med hundmaten eller maten till Jag, Tobias och Mathias. Tough life.
Men på något sätt får vi det att funka ändå.
Annars får jag väl auktionera ut någon utav mina bröder.

Jag hade ju tänkt få fara iväg på en fjäll vandring eller en fjäll ritt.
Men , det känns som om att det får vänta till senare.

Sen så måste jag ju ta mig till medlefors och prata med dom om att börja plugga, vet inte varför jag fortsätter att skjuta på det heeela tiden.
Nu är det så att jag fatist måste ta tag i det här.


Är mycket jag ska ta tag i nu, mitt liv kommer ju att förändras otroligt mycket nu.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen.
Förhoppningsvis inte bita mig i läppen igen som jag gjorde natten som var.
Hade ett sår mitt på läppen när jag vaknade, undra vad jag drömt?

Av någon anlednig så sitter du fast i mitt huvud. Otroligt störande.
Och jag ber om ursäkt för det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0