Boys dont cry.




I would say I'm sorry
If I thought that it would change your mind
But I know that this time
I've said too much
Been too unkind.


Hey ho, nu är fredag över! Har legtat hemma med popcorn och Juice.
Gjorde egna popcorn i pannan, det var typ svårt.
Någrea vart rätt brända, men de gick o äta ändå ;)
Absolut inte lika gott som de man har i micron, men..det funka!

Tobias o hans två tjej kompisar Elin o Carro har suttit här ute och för festat,
OCH spelat Lady Gaga på min spotify, på min data!!!
Alltså, det funkar inte, det är liksom förbjudet.
På min Dator spelas inte Lady Gaga. Lady Gaga är ett stort jävla skämt.
Dom borde straffas!
Okej , visst.. jag överdriver.

Jaa!  Jag såg iaf Kick ass , och det var en kick ass film faktist.
Så den rekomenderar jag, och kommer Micaela och säger annat så är det för att hon ibland har lite..
udda smak när det kommer till filmer, serier, kanaler.
Hon tycker t.ex inte om Reality serierna som brukar vara på MTV, Hallååå!!! Hur balla som hellst.
Och när jag sa att jag skulle se Kick ass , så sa hon. Jag tror den är dålig! Men jag visste, hela tiden att hon skulle ha fel. Jag däremot har extremt bra smak när det kommer till tv och film.. höhö ;)

Och ja, jag flännade till denna film också. Som allt annat. Vad annars?
Inte mitt fel att jag är lite känslig utav mig.



Tjejen här, lätt den ballaste, Önskar att jag var som henne! So what att hon är typ 11.


Nej men.

Imorgon är det Lördag, äntligen. Som jag tjatat. Middag på tatung, sen kör vi förfest hos mig! Röck ön!!

Ses imorgon.






Kommentarer
Postat av: Nina Månstråle

Hi Sanna!

Det var första gången jag har varit å kollat på din blogg....

Jag gillar`t.

TACK!! För nu har jag fått en härlig favvogrupp. Pretty Wreckless..har aldrig hört dom förr..men shit vad bra dom är... GILLA!

Kram Nina

2010-08-21 @ 09:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0