Vi går inte åt samma håll.

Du ser på mig, vännen. Som om jag gjort något fel.
Men se på mig vännen.. och tro på mig nu jag ber.
Det kanske tar emot, men vi hör inte ihop. Och inget kan ändra på det.
Ställ inte mer frågor, och be mig inte att göra något jag inte kan göra.
Ingen kan ändra på det här.

Det är så här det ska vara.



Onsdag idag , snart är denna vecka slut. och snart är det löning. Awesome.
Är less på att vara så här fattig.
Inte för att jag kommer att vara så mycket rikare den 27.
Har såå mycket räkningar och skulder som ska betalas.
Inte ball.

SKa snart ta med Geisha på en prommis så hon får göra sig av med lite dålig energi.
Sen ska jag och Caisa möta upp Elin och Alfa och gå en långis.
Om hon orkar vill säga, blev mycket för henne igår. Men det behöver hon.
Hon blir så otroligt jobbig när hon inte får göra av med den energi hon har inom sig, då tar hon bara ut den på dom andra hundar.

Jag har som inte så mycket att säga nu idag.
Jag tänker för mycket. Och önskar att jag bara kunde säga dom där orden jag behöver få sagt.
Sen är det gjort. Då behöver inte dom tankarna tynga mig mer.
Lyssnar på lars winnerbäck just nu, han får mig bara att fundera mer.
Det finns något jag saknar.
Men det är för tidigt ännu.
Jag behöver få vara med mej själv först innan jag vet någonting.
Skyndar mig långsamt.

Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0