Söndag.




Godmorgon.

Ännu en helg till spillo. Har inte alls gjort mycket, käkat påsk middag och målat mitt sovrum.
I torsdags var jag ut, det blev ju som det blev. Men jag hade kul tillofrån.
Önskar att saker o ting var annars bara , men det är ingen annan än jag som styr över det.
Så jag ska sluta klaga i det.
Jag är så jävla feg, och rädd för att göra illa människor jag bryr mig om.
Blir hellre sårad tio gånger om än att såra någon jag verkligen bryr mig om.
Ser framemot sommaren, känns som om att allt det som är jobbig nu är borta då.

Allt kommer att bli bra i sommar, jag tror på det. Det känns så.
Jag kommer att jobba mycket , och ha mer pengar som jag o mina bröder kan röra oss med.
Sen har jag tänkt börja med körkortet.
Och gå lite kurser med Caisa.
Förhoppningsvis rensa lite mer i huset.
Och självklart vara redo för beach 2010. bara jag kan sluta vara så lat.
Fattar inte vad jag håller på med. Men imorgon är det en ny vecka, med nya möjligheter.
Då blir det hård träning.

Den 17 har jag klass återträff, 10 år sen jag gick ut 9an.
Helt sjukt. Jag hänger inte alls med.
Känns lite jobbigt att fara dit.
Alla har säkert vuxit upp, och tagit tag i sitt liv och lyckats inom de mesta , skaffat familj osv.
Utom jag , aretslös , utan utbildning och skulder hit och dit och singel. 

Fast egentligen, så ser jag inte det som något negativt. Förutom det där med skulderna.
Jag har det faktist bra ändå.
Jag har ett hus , bor med mina älskade bröder och mina 3 underbara hundar + en konstig katt.
Har helt fantastiska vänner.
Skulle inte byta ut det mot någonting i världen.
Jag har det bättre än många andra.
Och singel är ju något jag själv väljer at vara.

Så jag trivs egentligen : )


Ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0