Söndag morgon.

Godmorgon!! :)

Egentligen vill jag ju sova nu, klockan är 08.20. Men , det blir ju inget av..
Det är så här min dygns rytmn är just nu, somnar kring tolv och stiger upp mellan 7-7.30

Har just skrivit en handlings lista, och den blev så lång.
Men när jag tittar på den så ser jag att det är ju inte alls mycket som jag kan äta..:)
Glömmer bort mig själv där i listan oftast.
Men det är tråkigast att vara på mat affärer och handla åt sig själv tycker jag, roligare att handla åt andra,
saker som man vet att dom tycker om..
Sen äter ju inte jag kött eller pasta , potatis eller ris och nästan aldrig bröd.
Grönsaker och veg produkter blir det åt mig. Och hur kul är det att handla då egentligen? :)

Ska försöka handla väldigt ekonomiskt denna månad.
Satt och kollade igenom mitt kontoutdrag från förra månaden.. Ee, var inte mycket ekonomisk.
Handlade massa små saker som kläder , var o fikade , käkade ute  ör nästan 3000:-
Vilket är mycket pengar för mig.
Och då hade jag inte ens räknat med ciggen.
Borde dra ner på rökningen nu. Det är dyrt.


Har just avbokat valpkursen för Caisa iaf ;/  Var tvungen , har verkligen inte råd denna månad.
Jag kommer liksom att vara fattig igen samma dag som löningen är.
Har räkningar på 3000:- och en hyra på 5000:-  och sen ska det stor hadlas också + hundmat för 1500:-
Ni ser själva. It sucks to be me.


Ha ha , alltså.. Det här måste ju ha blivit det tråkigaste blogg inlägget ever.
Eller dom brukar kanske se ut så här? :)
Men , jag är lite tråkig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0