Måndag

Sitter o käkar musli med soya mjölk, Frukost/Lunch .
Steg upp vid sju tiden, har häng med hundarna o fixat lite i sovrummet.
Har ju äntligen målat om där inne, så nu är allt vitt! :)
Ska handla lute prylar dit in sen , lampor ljus o nå säng bord.

Ska klistra upp en text ovanför sängen imorgon, minns inte vad de stod riktigt nu.
Men är ganska säker på att det var "Those who wish to sing , Always find a song"
vilket för mig betyder , "Allt du vill , det kan du göra."

Sen ska även någon bild på mamma och pappa,  och mina bröder och  hundarna.
Ja allt jag älskar på en vägg =)

Idag ska jag jobba mellan 12 och 21 . Jag är inte så sugen på det , men det ger ju pengar.
Känns så jobbigt att lämna mina tjejer så länge , men har ordnat hund vakt iaf.
Det är inte så lätt att ordna hund vakt eftersom dom är så knepiga, eller Geisha är.
Men sen har jag ju en timmas rast någon gång under dagen också, så då ska jag gå hem till dom =) Tur att jag har nära.

Imorgon ska jag leka med Elin och Micaela , Minna och Alpha.
Mycket trevligt.

Skrivs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0