Empty mouth.

Tråkigt väder idag , men samtidigt så är det ju bra att regnet kommer och tar bort snön.
Men det går ju inte att vara ute. L
ess på att sitta här. Önskar att jag var ute mer igår när det var sånt härligt vår väder.
Men igår var jag slut o slö. Kanske för mycket tänkande? Är inne i en sån period nu.
Tänker o funderar önskar o hoppas hela tiden. Det tär.

Undra om påsk haren kommer med något ägg åt mig i år ? Känns inte som de :p
Men min bror borde väl få ett iaf.. Eller jo vänta nu, jag vet ju att jag kommer att få ett påsk ägg av Carina idag. Snälla rara Carina! Hon är en väldigt fin människa.
Hon hjälpte mamma väldigt mycket med mig när jag var mellan 0 - 7 år typ.
Bodde en del hos henne, mitt andra hem skulle man kunna säga =)  Super go!

Sitter och diggar till Adele , musiken gör mig glad. Som typ alla annan musik gör.
Har ett ställe jag skulle vilja vara på idag. Skulle väl ha gjort som jag tänkt. Men , nu är det to late.

Jaj.

I helgen blir det lugn o tråkigt, kanske ska festa nästa helg?
eller helgen efter den .
Får se.

Längtar efter min bror tobias, han borde komma hem snart!!

Nu ska jag göra nå annat. Ses.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag vill också ha ett påskägg! :)



Saknar dig också, men är ju bara 2 veckor kvar nu!

2010-04-01 @ 14:09:40
URL: http://tobiashedmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0