Torsdag.

Jaha, vad ska man hitta på idag då?  Kara verkar då må mycket bättre idag,
var ut en sväng med tjejerna nyss, och då var hon super pigg! Försökte
tillome få igång lite bus med Geisha =)

Geisha är i dag 13 i löpen, så idag ska hon få träffa Lennart igen, så får vi se hur det går, dom har tappat intresset för varandra så snabbt tidigare eller så har geisha varit för snål. Men beror nog på att det var för tidigt, sen är ju båda så unga och fjantar på en del.



"Hellre sårad av sanningen,än leva lycklig med en lögn" Jag blir faktist riktigt arg , av lögner. Särskillt när en person sitter och ljuger en rakt upp i ansiktet, och man VET så jävla väl att det personen säger är skit snack.
Önskar bara jag kunde bevisa det. Förstår inte riktigt där, hur kan man göra så?
Det kommer inget bra utav de, en lögn är ju oftast bara början till en rad andra lögner. Och det förstör ju nå så fruktansvärt mycket.

"Människor lär sig inte utav andras misstag, de vill helst göra egna."


Och i helgen är det halloween. Vad ska man göra då? Det blir nog bara lugnt tror jag, är inte alls sugen på att hitta på någonting, och att festa, backar jag nog för. Blir ju såååå fruktansvärt dålig dagen efter :(
Skulle behöva nå tips, Hur ska jag göra för att inte bli så bakis??
Men, skulle faktist vara kul att klä ut sig o fara på en rolig fest.. men, nee...


På söndag är det 1 år sen du gick bort mamma. Faktist, så känns det fortfarande helt overkligt vissa dagar , ibland får jag för mig att du kommer hem snart, att du bara har varit ute och rest, eller , bara varit borta, men att du kommer tillbaka. I mina drömmar där du varit med så har det varit så..
Det är som att jag sitter här i köket, och väntar och väntar.. Men du kommer aldrig.
Jag skulle ge allt, precis allt för att se dig svänga upp på gården i din vita bil.. Det finns såå  mycket jag vill berätta för dig, så mycket jag vill säga, så många frågor. Dina råd var alltid dom bästa.
Jag saknar dig. Jag vet att du är med mig andligt, men, skulle behöva dig här på riktigt ochså.
Du får gärna visa mig rätt väg på de sätt du kan.






Kommentarer
Postat av: Liz

Drick 2 stora glas vatten innan du lägger dig så slipper du vara så bakis

2009-10-29 @ 18:21:10
URL: http://annliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0