Mat Mat

Har just lagat mej lite liddag, blir Soya biffar, med grönsaker och lite Quinoa till det. Tror det blir gott.
Fast, är som inte alls hungrig nu efter att jag lagat mat, lite konstigt de där att hungern försvinner medans man lagar maten. Mmm.

Snart är det dax för bonde söker fruu, wehuu.. Litet rim där. kul.

Jag är lite nörd, bonde och ensam mamma söker är nog två utav mina favorit program :)

Kara min gamla lilla tant, hon har haft en dålig dag idag, bak benet har krånglat, och hon har som mest gått runt runt och varit förvirrad. Är det inte bättre imorgon så får vi nog åka till djurdokton så dom får kika lite på henne.
Är så hiiimla rädd att lederna ska börja krångla på henne. Jag är inte redo att leva utan henne ännu. Kommer jag nog aldrig att vara heller. Nej urs, inte tänka så där. Kara har många fina år framför sig.






Nu ska jag mysa ner mej i soffan.

Ciiiiao


Kommentarer
Postat av: Liz

Håller tummarna att det blir bättre med Kara

2009-10-28 @ 20:51:59
URL: http://annliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0