Fredagen

"Du får bara en resa genom livet, så glöm inte att stanna och lukta på blommorna."




Och då var det fredag, helg, wehu. Eller inte. Känner mej inte så peppad att göra någonting.
Vill bara stänga in mig och försvinna. Vill att denna helg ska vara över redan igår.
En mardrömshelg, kanske man kan säga?

Jag skulle behöva resa bort ett tag, bara några dagar skulle göra mig bra. Få lite semester, och bara få vara med mig. Slippa ta en massa ansvar, och bara tänka på mig mig mig. Bara i någon dag?

Annars så trivs jag att ha det så här, att jag bor med mina bröder, vi kommer oftast väldigt bra överrens, oftast då alltså :p
Men, jag kan väl lixom förstå dom, det är väl inte så enkelt för dom heller, deras mamma förvinner ur deras liv och sen  kommer jag, deras syster in o ska försöka ta någon slags mamma roll över dom. Men det är ju så det är nu. Man behöver inte gilla läget, men man måste acceptera.




Steg upp kl ca 7.15 idag, vaknade och var så där halv pigg. KOnstigt, la mig rätt så sent i natt, så har inte fått så många timmars sömn, har sovit rätt så dåligt den senaste tiden faktist, vet inte riktigt vad det beror på.
Iaf, så drack jag min nutrilett, Tog en kopp kaffe och en cigg, hade tänkt gå ut i kylan med hundarna, meeen då ville dom inte stiga upp, väldi  morgon trötta e' dom =) Ganska skönt ibland.

Kara, hon mår då bra än så länge, har inte märkt av några problem med hennes bak ben. Men där emot så har hon blivit väldigt sällskap sjuk och beter sig lute konstigt, följer efter mig vart jag än går, föröker krypa in under stolar? vet inte riktigt vad det beror på heller, är rädd att hon börjat bli lite dement?
Hon går tillomed fram o försöker äta upp Geishas mat, vilket hon mycket väl vet är fel, och att gesiha blir helt gaaalen. Hon har aldrig gjort så förut.

Äh, jag inbillar mig nog bara. Är så orolig.





Får skriva mer sen. för nu blev det tomt i huvudet. Tjingolong.




Ane brun, hon är min favorit just nu. Vilken underbar musik hon gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0