Varför tog ni inte mig istället?

Varför.. Jag kan bara inte förstå det. Kan någon snälla väcka mej ur denna mardröm. Varför tog ni henne ifrån mig? Hur ska jag klara av det här? Hur ska jag orka leva mina dagar utan henne? Allting är bara så sjukt orättvist. Varför?! Jag saknar dig så. Hade gett vad som hellst för att ha dig här. Du skulle ju leva tills du blev 200. Du lovade ju mig det. Varför lämnade du mig? Hur ska jag klara av resten av mitt liv utan dig? Jag vet att jag måste vara stark. Jag måste klara av det här för mina bröders skull. Ingenting ska få splittra oss. Ingenting. Jag har lovat henne det. Jag ska strida för huset och för att få ha dom kvar med mig. Jag lovar. Vila i frid mamma. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0