Things will never be the same..

Imorgon är det en månad sen du gick bort. Sen du slets bort från oss. Kommer aldrig att glömma den dagen. Allting ekar i huvudet.. Dom hemska orden, mathias sorge skrik.. Alla tårar.. Älskade du. Jag saknar dig. Om du ser allting jag har gjort här hemma så hoppas jag att du är stolt. Men det tror jag att du är. Har blivit jätte fint här. kaklat, tapetserat och målat. Som nytt. Och jul pynt har jag hunnit kasta upp, men hittar inte allt som vi hade förra året, vart har du gömt undan det? Kan du inte besöka mej? Jag vill bara se dig, höra hur du har det.. Om det är fint där du är, om du fått träffa alla dina vänner du förlorat genom året. Om du kom till nangijala som du ville.. Är du där så hoppas jag att du väntar där på mig. Jag kommer jag oxå. Inte än, men sen. När vi ses igen, så ska vi göra allting vi drömde om att göra. Vi kommer inte att sprida din aska förän i vår, det blir finare att göra det då, nu är det så kallt och isigt ute. Du är så saknad av oss alla.

Kommentarer
Postat av: Tobias

http://www.freestreet.se/?r=10496



Chans att vinna gratis presentkort till olika affärer. HELT GRATIS! Gå med

2009-04-23 @ 18:28:40
URL: http://tobiashedmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0